Hotel jako miejsce organizacji konferencji biznesowej
Konferencje stanowią istotny element współczesnego biznesu. To okazja do zaprezentowania nowych produktów, promowania usług i tworzenia pozytywnego wizerunku marki. Nic więc dziwnego, że firmy działające w różnych branżach chętnie organizują tego typu eventy dla swoich pracowników i kontrahentów. Jak zaplanować udane spotkanie biznesowe i co najważniejsze – gdzie je zorganizować?
Funkcjonalna sala konferencyjna
Najważniejszym punktem organizacji konferencji biznesowej jest znalezienie odpowiedniej sali z nowoczesnym zapleczem technicznym. Powinna być ona wyposażona nie tylko w podstawowe meble, ale także w profesjonalny sprzęt audiowizualny, który pozwoli na przeprowadzenie prezentacji multimedialnej. Tego typu sale dostępne są w obiektach hotelowych. Hotel dysponujący bogatym zapleczem konferencyjnym może się okazać dobrym rozwiązaniem również z tego względu, że tego typu obiekty są dość elastyczne pod względem zapewnienia optymalnych warunków, w jakich ma się odbyć dane spotkanie. Przykładowo Hotel Locomotiva w Lublinie posiada salę konferencyjną, w której w zależności od liczby uczestników eventu można zdecydować się na różne układy stołów i krzeseł, np. typowo szkolny z ławkami, teatralny z miejscami dla publiczności lub bankietowy, gdzie goście zasiadają przy stołach. Ponadto dostępny jest również VIP room, czyli kameralna sala z eleganckim wystrojem, która może pomieścić kilkanaście osób – to ciekawa propozycja na dyskretne spotkania w mniejszym gronie, np. przy okazji negocjacji handlowych.
Nie tylko zaplecze techniczne
Trzeba przy tym pamiętać, że hotel to nie tylko miejsce, w którym przeprowadzimy prezentację czy wykład, ale też się wyśpimy i najemy. A to jak się okazuje, ma istotne znaczenie w przypadku organizacji spotkań biznesowych, zwłaszcza takich, w których udział biorą osoby dojeżdżające z różnych części kraju. W takiej sytuacji wygodny pokój hotelowy staje się koniecznością. Firma, która zapewnia swoim pracownikom i kontrahentom dogodne warunki, może przy tym pochwalić się dobrą renomą i staje się bardziej konkurencyjna. Konferencja, która często trwa wiele godzin, a nawet dni, nie może obejść się również bez poczęstunku. Niekiedy wystarczy lunch lub przerwa kawowa, podczas której podaje się napoje i przekąski, a nieraz konieczna jest organizacja wystawnej kolacji dla uczestników. W hotelu uzyskujemy wobec tego dostęp nie tylko do sali konferencyjnej, ale także do kompleksowej obsługi gastronomicznej i zaplecza noclegowego. To zatem idealne rozwiązanie, gdy planujemy organizację konferencji biznesowej.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana