Jak wyróżnić swój sklep po zmroku?
Pomysłów na oznakowanie sklepu jest całe mnóstwo, jednak nie wszystkie sprawdzają się w momencie, gdy zapadnie zmrok. Zwykły szyld czy folia na szybie w takich warunkach staną się po prostu niewidoczne, dlatego warto sięgnąć po inne rozwiązania, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, gdy ściemniać zaczyna się już po południu. Co zrobić, aby nawet w takich okolicznościach sklep był odpowiednio oznakowany, a jego reklama widoczna z daleka?
Uniwersalne litery podświetlane
Litery przestrzenne stanowią jedną z najpopularniejszych i zarazem najbardziej efektownych, a co najważniejsze najskuteczniejszych form reklamy zewnętrznej. Jest to elegancka forma oznakowania sklepów, punktów handlowych i usługowych oraz siedzib firm, które mogą wyróżnić się spośród innych punktów na mapie miasta. Wykonane z wysokiej jakości materiałów, niezwykłe trwałe i – co istotne w przypadku reklamy zewnętrznej – odporne na warunki atmosferyczne litery 3D dają bogate możliwości projektowania. Dzięki temu można stworzyć logo, nazwę firmy czy szyld nawiązujący do jej działalności i charakteru. To jednak nie wszystko. Możliwość podświetlenia liter przestrzennych sprawia, że ta forma reklamy doskonale sprawdza się również po zmroku.
W tym celu wykorzystuje si ę o ś wietlenie LED, kt ó re idealnie nadaje si ę do zastosowa ń zewn ę trznych. - Mówi ekspert z Pracowni Reklamy LogArt z siedzibą pod Warszawą. - Diody elektroluminescencyjne s ą bowiem wytrzyma ł e i wyr óż niaj ą si ę d ł ug ą ż ywotno ś ci ą oraz wysokim stopniem energooszcz ę dno ś ci.
W ten sposób można tworzyć klasyczne lub trójwymiarowe litery z podświetlanym frontem, kolorowe lub biało-czarne, a także z ciekawymi efektami wizualnymi, np. halo. To dobry pomysł na wyróżnienie sklepu na tle innych obiektów zlokalizowanych na danej ulicy oraz na zwrócenie uwagi przechodniów. Przykuwając ich wzrok, mamy szansę na pozyskanie nowych klientów, a wykorzystując w tym celu atrakcyjne litery podświetlane, budujemy pozytywny wizerunek firmy w oczach konsumentów.
Co jeszcze?
Klasyczne litery przestrzenne to nie wszystko. Po zmroku doskonale sprawdzą się również inne formy reklamy, jak choćby tradycyjne neony, które dają bogate możliwości projektowania napisów i obrazów. Istnieje również możliwość podświetlania banerów reklamowych oraz innych nośników reklamy, które pomogą w oznakowaniu elewacji i fasad sklepów oraz innych obiektów. Ciekawym i niezwykle estetycznym rozwiązaniem są również kasetony świetlne wykonane z plexi i oświetlane przy użyciu diod LED, świetlówek bądź neonów. Jak więc się okazuje, sposobów na oznakowanie sklepu po zmroku jest naprawdę wiele i z pewnością warto w nie zainwestować, aby zwiększyć widoczność i rozpoznawalność firmy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana