Kto może skorzystać z prestiżowych obiektów konferencyjnych?
Perfekcyjna organizacja jakiegokolwiek wydarzenia to wielkie osiągnięcie. By odnieść sukces, potrzeba dobrego planu i sporej dawki zaangażowania. W pierwszej kolejności powinniśmy zająć się wyborem odpowiedniego miejsca. Jako że lokalizacja od zawsze jest wyznacznikiem prestiżu, ma także ogromne znaczenie w przypadku sal szkoleniowych. Czytając dalej, dowiesz się, jakie eventy – i przez kogo przygotowywane – mogą odbywać się w najlepszych obiektach konferencyjnych.
Wysokiej klasy ośrodki, dzięki którym możemy tworzyć różnego rodzaju imprezy, rozsiane są po całej Polsce. Przedsiębiorcy mieszkający w Warszawie, z pewnością nie raz spotkali się z ofertą, polecanego przez wielu Centrum Konferencyjnego AS-BUD. Postawienie na znaną oraz cenioną przestrzeń, zapewni nam wysoką frekwencję, a także pozwoli zrobić dobre wrażenie na wszystkich uczestnikach, bez względu na rangę spotkania. Zarówno poważne biznesowe eventy, jak i te mniej formalne, poruszające luźniejsze tematy, wypadną po prostu lepiej w komfortowym, pełnym stylu otoczeniu.
Konferencje i kongresy różnego rodzaju
Czym tak naprawdę jest konferencja? Choć niektórzy kojarzą ją z zagadnieniami typowo naukowymi, możemy przyjąć, że jest spotkaniem szerokiego grona specjalistów z dowolnej dziedziny, na którym różne formy prezentacji przeplatają się z merytoryczną dyskusją. Akademickie wydarzenia, powinny zaś nosić raczej nazwę sympozjum.
Kolejną cechą wyróżniającą jest liczba uczestników – o konferencji możemy mówić, gdy około 500 osób zaszczyci nas swoją obecnością. Czymś podobny, lecz o nieco większym rozmiarze będzie kongres, trwający nierzadko kilka dnia, przyciągający nawet kilka tysięcy gości. Jakkolwiek hotel może się tu wydawać wprost idealną przestrzenią do zagospodarowania, organizatorzy, w postaci na przykład uczelni i ośrodków kulturalnych, często biorą pod uwagę duże centra biznesowe.
Szkolenia podnoszące kwalifikacje
Szkolenie jest niezwykle popularną formą przekazywania wiedzy, z której korzysta już praktycznie każda firma, a mamy na myśli także te średnie i małe. Trwa rzecz jasna krócej, niż opisana wyżej odmiana imprezy, a jego przeprowadzenie możliwie jest nawet dla zaledwie garstki zainteresowanych. Zazwyczaj łączy w sobie teorię i praktykę, zawierając elementy wykładu i przystępnych ćwiczeń. Biorąc to wszystko pod uwagę, szkolenie jawi się jako wydarzenie dydaktyczne, nastawione na efektywność. Znaczny przyrost wiedzy i umiejętności, często jest nagradzany odpowiednim dyplomem, którym można się później pochwalić, choćby w serwisie LinkedIn.
Organizacją tego typu spotkania, może zająć się właściwie dowolny podmiot – zaczynając od firm zainteresowanych rozwojem własnych współpracowników, a kończąc na inkubatorach przedsiębiorczości i samorządach.
Wykłady motywacyjne
Podczas wykładu, jeden mniej lub bardziej znany prelegent, występuje przed zgromadzoną w audytorium publicznością. Liczba wymaganych słuchaczy jest tutaj ciężka do określenia, w końcu, może być niewielka lub ogromna.
Popularne ostatnio prelekcje motywacyjne, przyciągają do sal prawdziwe tłumy. Zaproszony trener lub coach w czasie oscylującym zazwyczaj w granicy jednej godziny, stara się zachęcić do działania pracowników danego przedsiębiorstwa, lub też mieszaną grupę, która zdobyła wcześniej bilety. Mierzalne i obustronne korzyści wynikające z tych przemów, stworzyły naprawdę rozległy rynek, niewidoczny jeszcze kilkanaście lat temu.
Pomysłodawcami owych wykładów nie zawsze są wielkie korporacje, także te mniejsze chętnie podejmują się ich organizacji, najczęściej w wynajętej, nowoczesnej sali, co tylko podkreśla wyjątkowość całego wydarzenia.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana