Artykuł sponsorowany

Kto może skorzystać z prestiżowych obiektów konferencyjnych?

Kto może skorzystać z prestiżowych obiektów konferencyjnych?

Perfekcyjna organizacja jakiegokolwiek wydarzenia to wielkie osiągnięcie. By odnieść sukces, potrzeba dobrego planu i sporej dawki zaangażowania. W pierwszej kolejności powinniśmy zająć się wyborem odpowiedniego miejsca. Jako że lokalizacja od zawsze jest wyznacznikiem prestiżu, ma także ogromne znaczenie w przypadku sal szkoleniowych. Czytając dalej, dowiesz się, jakie eventy – i przez kogo przygotowywane – mogą odbywać się w najlepszych obiektach konferencyjnych.

Wysokiej klasy ośrodki, dzięki którym możemy tworzyć różnego rodzaju imprezy, rozsiane są po całej Polsce. Przedsiębiorcy mieszkający w Warszawie, z pewnością nie raz spotkali się z ofertą, polecanego przez wielu Centrum Konferencyjnego AS-BUD. Postawienie na znaną oraz cenioną przestrzeń, zapewni nam wysoką frekwencję, a także pozwoli zrobić dobre wrażenie na wszystkich uczestnikach, bez względu na rangę spotkania. Zarówno poważne biznesowe eventy, jak i te mniej formalne, poruszające luźniejsze tematy, wypadną po prostu lepiej w komfortowym, pełnym stylu otoczeniu.

Konferencje i kongresy różnego rodzaju

Czym tak naprawdę jest konferencja? Choć niektórzy kojarzą ją z zagadnieniami typowo naukowymi, możemy przyjąć, że jest spotkaniem szerokiego grona specjalistów z dowolnej dziedziny, na którym różne formy prezentacji przeplatają się z merytoryczną dyskusją. Akademickie wydarzenia, powinny zaś nosić raczej nazwę sympozjum.

Kolejną cechą wyróżniającą jest liczba uczestników – o konferencji możemy mówić, gdy około 500 osób zaszczyci nas swoją obecnością. Czymś podobny, lecz o nieco większym rozmiarze będzie kongres, trwający nierzadko kilka dnia, przyciągający nawet kilka tysięcy gości. Jakkolwiek hotel może się tu wydawać wprost idealną przestrzenią do zagospodarowania, organizatorzy, w postaci na przykład uczelni i ośrodków kulturalnych, często biorą pod uwagę duże centra biznesowe.

Szkolenia podnoszące kwalifikacje

Szkolenie jest niezwykle popularną formą przekazywania wiedzy, z której korzysta już praktycznie każda firma, a mamy na myśli także te średnie i małe. Trwa rzecz jasna krócej, niż opisana wyżej odmiana imprezy, a jego przeprowadzenie możliwie jest nawet dla zaledwie garstki zainteresowanych. Zazwyczaj łączy w sobie teorię i praktykę, zawierając elementy wykładu i przystępnych ćwiczeń. Biorąc to wszystko pod uwagę, szkolenie jawi się jako wydarzenie dydaktyczne, nastawione na efektywność. Znaczny przyrost wiedzy i umiejętności, często jest nagradzany odpowiednim dyplomem, którym można się później pochwalić, choćby w serwisie LinkedIn.

Organizacją tego typu spotkania, może zająć się właściwie dowolny podmiot – zaczynając od firm zainteresowanych rozwojem własnych współpracowników, a kończąc na inkubatorach przedsiębiorczości i samorządach.

Wykłady motywacyjne

Podczas wykładu, jeden mniej lub bardziej znany prelegent, występuje przed zgromadzoną w audytorium publicznością. Liczba wymaganych słuchaczy jest tutaj ciężka do określenia, w końcu, może być niewielka lub ogromna.

Popularne ostatnio prelekcje motywacyjne, przyciągają do sal prawdziwe tłumy. Zaproszony trener lub coach w czasie oscylującym zazwyczaj w granicy jednej godziny, stara się zachęcić do działania pracowników danego przedsiębiorstwa, lub też mieszaną grupę, która zdobyła wcześniej bilety. Mierzalne i obustronne korzyści wynikające z tych przemów, stworzyły naprawdę rozległy rynek, niewidoczny jeszcze kilkanaście lat temu.

Pomysłodawcami owych wykładów nie zawsze są wielkie korporacje, także te mniejsze chętnie podejmują się ich organizacji, najczęściej w wynajętej, nowoczesnej sali, co tylko podkreśla wyjątkowość całego wydarzenia.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.