Artykuł sponsorowany

Spotkanie biznesowe w restauracji. Czy to dobry pomysł?

Spotkanie biznesowe w restauracji. Czy to dobry pomysł?

Wielu spotkaniom towarzyszy catering. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ ich uczestnicy muszą się posilić zwłaszcza podczas kilkugodzinnych zebrań. Poza tym, wspólne posiłki ułatwiają integrację oraz pozytywnie nastawiają ludzi do siebie nawzajem. Ale czy warto organizować w restauracji spotkania biznesowe? Przeczytaj tekst, aby poznać korzyści płynące z takiego rozwiązania.

Dlaczego warto organizować spotkania biznesowe w restauracji?

Jeśli na miejsce spotkań biznesowych wybiera się przestrzenie biurowe, konsekwencją może być stworzenie sztywnej atmosfery, która wiąże się ze stresem. Może być tak, że członkowie zebrania będą się bardzo starali zachować profesjonalizm, przez co w rozmowie nie będzie miejsca na luźniejsze uwagi. Spotkania poza biurem mają szczególne znaczenie w przypadku współpracy dwóch firm lub oddziałów, gdyż neutralny grunt nie daje poczucia dominacji którejś ze stron

Pracownicy dobrej restauracji zapewnią pełną dyskrecję podczas obsługi, więc możliwe będzie komfortowe prowadzenie nawet poufnych rozmów – dodaje pracownik firmy Krys-Stan. Poza tym, smaczne jedzenie i atmosfera odpoczynku niewątpliwie wpłyną pozytywnie na uczestników spotkania. Będą się oni czuli bardziej zrelaksowani i pozytywnie nastawieni, dzięki czemu łatwiej będzie dojść do porozumienia.

Cechy dobrej restauracji

Spotkanie w restauracji jest luźniejsze niż w biurze, ale nadal jest to zebranie biznesowe, na którym ustala się kwestie związane z pracą. Dlatego warto wybrać miejsce, które nie będzie zbyt tłoczne i hałaśliwe, tak aby rozmowa była komfortowa. Jeśli na spotkaniu ma być więcej osób, można wynająć całą salę, co niewątpliwie wpłynie pozytywnie na ogólną atmosferę, a dodatkowo nie będzie trzeba dostosowywać się do innych gości restauracji. Miejsce powinno być też oczywiście zadbane i przestronne. Musi także umożliwiać wszystkim uczestnikom udział w dyskusji, tak aby nikt nie czuł się wykluczony.

Menu na spotkaniach biznesowych

Zasadniczo są dwie opcje, jeśli chodzi o jedzenie w restauracji: indywidualne zamówienia lub szwedzki stół. W przypadku dań z karty organizator wydarzenia nie powinien sugerować innym zmiany wyboru, a także sam zamawiać potraw znajdujących się na granicy widełek cenowych. Szwedzki stół z kolei ma tę zaletę, że każdy będzie mógł poczęstować się kilkoma daniami i przekąskami w zależności od upodobania. Na spotkaniu biznesowym w restauracji przyda się również serwis kawowy, a także zapas wody. Jeśli na zebraniu pojawi się alkohol, powinien być on podany pod koniec. Wybór restauracji ma duży wpływ na to, czy spotkanie będzie udane, dlatego warto się do niego przyłożyć.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.